söndag 24 augusti 2008
Nya bilder, Zilpolite, Oaxaca, Mexico
Vadret ar sa fint denna lediga sondag. Jag ger er bilderna nu, uppdateringen och min nya plan kommer inom nagra dagar.
Paco, bor har pa Piña och ar en av de fyra totalberoende ungdomar som vi volontarer har som arbetsuppgift att ta hand om.
Jag och Martina pa stranden
Den enda gatan i Zipolite
Utsikt over Zipolite Strand fran vart favvokaffestalle
Bety kommer hit med sin mamma i perioder for rehabilitation.
Underbara, gulliga unge!
I vantan pa solnedgangen...
Rullstolsbasket, en mycket popular aktivitet pa Piña




Jag, Henrik och Martina har konstant sallskap av hunden Perica
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)