söndag 24 augusti 2008

Nya bilder, Zilpolite, Oaxaca, Mexico

Vadret ar sa fint denna lediga sondag. Jag ger er bilderna nu, uppdateringen och min nya plan kommer inom nagra dagar.
Henrik och Shunashi i poolen
Martina badar med Jose (Jose ar superautistisk)
Hihi, det ar inte sa latt att titta at kameran nar man ar blind, Mariano i poolen.
Jag, Rey och Hajen (Paco)
Paco, bor har pa Piña och ar en av de fyra totalberoende ungdomar som vi volontarer har som arbetsuppgift att ta hand om.
Mattjuv
Jag och Martina pa stranden Den enda gatan i Zipolite Utsikt over Zipolite Strand fran vart favvokaffestalle Bety kommer hit med sin mamma i perioder for rehabilitation. Underbara, gulliga unge! I vantan pa solnedgangen... Rullstolsbasket, en mycket popular aktivitet pa Piña Jag, Henrik och Martina har konstant sallskap av hunden Perica