lördag 23 december 2006
Mellanlandar i Bangkok
Sa har manga asiater har jag aldrig sett, och Bangkoks flygplats ar verkligen respektingivande! Nu sitter jag och vantar pa flyget som gar om tre timmar, ater thaibananer och popcorn. Sjalvklart har jag blivit lite sjuk, men det var ju vantat, sa som jag har spannt mig. Natten har gatt farvanansvart bra, somnade efter middagen tack vare oronproppar, ogonlapp och vin.
Undra var vi ska sova inatt...Nar vi kommer till Koh Samui har sista baten till Koh Pangan redan gatt. Det ska bli spannande, i och med att det ar julhelg och alla hotell ar fulla.
God Jul pa er alla! Imorn ar det julafton, ska nog snart bege mig for att leta efter tomteluvor.
ps. Hjalmar ar faktiskt med i packningen...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar