lördag 20 januari 2007

Bangkok

There was 12 hour between the the buses. So I am now in Bangkok, waiting for my bus to Chiang Mai. I was lucky to find a Swedish couple on the bus, so I'm spending the day here with them, with my things in their room, next to the bus stop. I'm looking forward to get to Chiang Mai, I want to see something else, and I want to see Linda. Marco has arranged a room for us at a very nice place, he said. He has been talking so much about it and the town, so it has to be good! I will say hello to them from you! The last week at Phi Phi and Lanta has been really nice. Good fun: Good night life, great boat trips and really good company! Thanks for that, and to the treatment of my burns and my mosquito bites! Ill really miss travelling with you, Ill miss your great jokes and funny noises! A shame you couldn't come with me, but I hope I will come to Australia soon! I only got another two hours in Bangkok, before Im off with the bus. Ive been spending these ten hours with the Swedish couple, on a crazy market. I was soo amazed by everything there was to get, and a bit sad I could not get any. Ill wait till my last week! Bangkok is a crazy town and Khao Shan Road not very charmy. But I am really starting to love my trip! Thanks to the people Im meeting. Im great! Some pictures from last week:
1. Lipe Volleyboll 2. Volleyboll 3. Lanta, Moppeaventyr 4. Middag 5. Lanta 6. Marco 7. Utsikt 8. Pad Thai pa PhiPhi 9. Batutflykt 10. Maya Bay 11. Fredrik & Sara

4 kommentarer:

Anonym sa...

heej! Du verkar ha d underbart du, vem är denna Marco som du träffat? ni verkar ha hängt ihop ett tag, vill höra lite detaljer sen=) snart ses vi igen! Bara 16 dagar kvar! förresten är du i bangkok när vi kommer? Jag landar den 8 januari, 6 på morgonen:)... Kram på dig!

Anonym sa...

hej du!

vart är ni nu, chang mai?
och nu måste linda ha kommit också!
hoppas ni har det super! själv ligger jag hemma i luftrörskatarr, inte super...
tänker på dig! lägg ut mer bilder!!

puss
h

Anonym sa...

Aj, vad jobbigt Helene! Tur att du ar hemma iallafall. Chiang Mai ar fint! Valdigt skont och avslappnat, vi bor mycket fint hemma hos en tjej som lagar middag var dag! Imorn ska vi pa Flora Festival. Bilder kommer sen, snart..

Ebba: Maten ar underbar, lukterna spannande. Med kontrollbehoven ar det inte lika sjalvklart, men jag jobbar pa det och jag blir battre! Jag saknar dig!

Maria: Nej vi kommer att vara i Kambodja nar ni kommer. Sa planen ar val att vi mots upp dar i krokarna. Vi far halla kontaken via mail nar det borjar narma sig. SNART!!

Anonym sa...

Hej Sofia,
Du tycks ha en fin tillvaro i värme, vatten och sol rentav loj, men det är dig väl unt. Här har vi återfått normal vinter med snö och kyla och is på sjön. Dagarna är märkbart längre.Vi far ut till stugorna med jämna mellanrum och pulsar och skottar snö och ger fåglarna mat.
Kram MOFAPO