onsdag 17 januari 2007

Phi Phi

Lamnade Koh Lanta och ar nu alltsa pa PihPih. Har ar det inte lika mycket familjer, mer ungdomsgard. Inte sa fina strander, mer ratt charmigt och bra uteliv. Jag har traffat MaxiSara!! Och idag har vi varit pa snorkeltur. I overmorn drar jag till Chiang Mai, tidigare an planerat, sa LINDA: jag mailar dig en beskrivning om hur vi ska motas i Chiang Mai istallet for i Bangkok! Hej

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att du har farten uppe. Vi åkte inte till phi phi den här gången, har varit där 2 ggr tidigare (1999, 2001) och har haft skitkul. Nu visste vi inte hur mycket som förändrats sedan tsunamin men det kan du visa sen. Flyger du från Krabi till chiang mai? Ha det så kul. /Olle

Anonym sa...

Hej sofia!
om du har mailat mig än så har jag nog inte fått det. (ericsson_linda@hotmail.com) men jag kollar igen senare i veckan. ska se om ja kan boka flyg här hemma till chiang mai från bangkok. skulle va skönt att ha det fixat när jag kommer dit. men jag hoppas att du inte gör hela chiang mai innan jag kommer... men jag väntar på ditt mail. ha det grymt så ses vi där. puss å kram / Linda

Anonym sa...

Det ar kul har pa PhiPhi, men jag tror att det ar mycket som har forandrats. Finstranden ar fortfarande en byggarbetsplats, men utelivet ar skont!HAha, jag ska sitta pa buss i drygt tva dygn nu, flyget var for komplicerat och lite for dyrt i och med att jag ska aka en dag innan det drar igang nagon festival dar. Spannande!

Linda: Jag har mailat nu,en komplett beskrivning. Jag tror nastan att du maste boka hemma, annars kan det vara fullt, och bli jattedyrt.

Anonym sa...

Ja, vilket tempo du håller och inte en rad om hemlängtan. 50-årsfirandet med släkten var jättetrevligt, med en massa Bengtssons, Per och Kalle, KaPo, Östermalmsnordells, Söderlinqvists och Karin och Per. Fick bla balongflyg, Bouleparty mm. Men visst saknade vi dig. Buss i två dygn låter som en riktig höjdare med mycket tid för kontemplation. /Kramar från pappa 50

Anonym sa...

hej sofia, jag läser det du skriver och glädjer mig för det du får uppleva! mycket kärlek från barcelona där jag precis varit på barcamatch på camp nou!

Anonym sa...

looking good. puss till dig.