skip to main
|
skip to sidebar
lördag 26 januari 2008
På Arlanda
1 kommentar:
Anonym sa...
va bra att kanadatåget kom fram. Have fun /pappa
28 januari 2008 kl. 04:07:00 GMT−8
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
VIEW BLOG IN ENGLISH
English translation
RESAN
Whistler, Kanada (25/1-14/4)
Californian Road Trip (15/4-24/4)
Oklahoma City, USA (25/4-30/4)
Mexico City, Mexiko (1/5-30/6)
Zipolite, Mexiko (1/7-30/09)
Mexico City, Mexiko (1/10-12/12)
Inlägg
▼
2008
(32)
►
november
(1)
►
oktober
(4)
►
september
(1)
►
augusti
(1)
►
juli
(2)
►
juni
(2)
►
maj
(4)
►
april
(2)
►
mars
(3)
►
februari
(8)
▼
januari
(4)
EN VECKA
Att landa i Whistler
På Arlanda
RESA MED SOFIA till Kanada och Mexiko
►
2007
(15)
►
mars
(6)
►
februari
(3)
►
januari
(6)
►
2006
(8)
►
december
(8)
1 kommentar:
va bra att kanadatåget kom fram. Have fun /pappa
Skicka en kommentar