Det är Sofia i dag och morfar och jag gratulerar och hoppas att ni (hörde du) har det bra!Många stora kramar från oss.
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Det är Sofia i dag och morfar och jag gratulerar och hoppas att ni (hörde du) har det bra!Många stora kramar från oss.
Skicka en kommentar