onsdag 14 maj 2008

Drakar finns inte, men minidrakar då?

Lina, vi såg en minidrake i Tulum, Mexiko. Var det en sådan du menade? Jag saknar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är Sofia i dag och morfar och jag gratulerar och hoppas att ni (hörde du) har det bra!Många stora kramar från oss.