En tidig morgon med bat till on. Dar ett kart aterseende med Nike, Frank, Olle och Helene. Vi ar nu framme, men det blir inga badklader for mig, jag har namligen feber. Nar alla gick till stranden blev det istallet halvslummer i hangmattan utanfor rummet. Ett otoligt hotell for ovrigt! No one in area!
Vi har just atit julmiddag, en urgod buffe pa stranden nedanfor hotellomradet. Mysig musik, och e massa blinkande lampor. Har mest ingen direkt ork till nagot just, har mest drivit omkring pa hotellomradet. Duger just nu valdigt bra. Det ar julafton, det marks inte har. Langtar lite efter julafton i Enskede med kvallspromenad med Henrik. Annars mar jag mycket bra! Jag ar glad att resan ar over, nu kan man borga vara har pa riktigt! Kramar
Olle och Frank
Jag i min underbara julklapp!
4 kommentarer:
Vi saknade dig på kvällspromenaden!
Kramar och God fortsättning
god jul hjärtat mitt. papprena är på g, johan ska fixa det as soon as... jag har inte glömt. hälsa alla och ta hand om dig. puss!!
tråkigt med feber men snart kommer lugnet och då lär du nog bli bättre. god jul min älskade vän. vi ses snart. puss
HEj sofia! God jul och gott nytt år. Hoppas du blir frisk snart. Hälsn din kära vän stina
Skicka en kommentar