torsdag 21 december 2006

Nu är väskan packad och imorn klockan tre åker jag. Allt är fixat, allt är verkligen fixat! En lång höst med planering och nu återstår bara ett hejdå av Henrik. Det ska blir lite tungt, men som sagt, det kommer att gå bra, och det kommer att vara bra! Nervositeten börjar släppa nu, nu när väskan står packad. Det finnes inget mer att oroa sig för, bara att se fram emot. Jag tycker om den känslan. Kroppen känner av att nu bär det av...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej my sweetie maxi :) du ser ut att må underbart.. :) härligt det ser ut på bilderna.. riktigt varmt och fint.. vill önska dej gott nytt år, själv mår ja sådär, kommer du ihåg att vi pratade om bäbisar och att det skulle vara svårt att göra abort om man skulle råka bli det.. ja du, otur otur, mår riktigt dåligt, många på maxi vet om, ja spyr på monarna och mår allmänt deppig, skulle villja ha dej här så ja kunde prata ut med dej.. är i 5 v, har fått tid den 11 januari, känns långt tid kvar :( kommer bli sjukskriven 1 v eller så efter.. så det här har hänt med lilla mej, jag är ju absolut inte mej själv, många påpeckar det på jobbet.. men men, shit happens, ja måste börja med p piller nu, ja har slarvat med det i ett halv år nu och det var ett stoort misstag, killen är oxå helt förstörd, han är ju tilloch med mer bäbis sugen. :( saknar dej iaf, men hoppas du tar hand om dej och solar säkert ;) puss och kramar från din maxi prutt mona.