söndag 25 mars 2007

Bilder fran Koh Tao

Dykning

Johan

Mellan dyken

Sofia och Vickan, hehe

Innan vart sista, alldeles egna dyk (utan instruktor)

The Advanced!

Ban's divemasters avslutade sin kurs och maskeraddok

Linda torkar haret i vart frascha rum

Vattenpipa pa Papas Tapas

Veloria

Car Bar

Froggy Spice

Jag

Sofia, Linda och Johan

Ahh!

MEKONGKLUBBEN!!!

Linda och Viktoria pa Sleven

Linda forlorar kontrollen

Och Sofia gommer sig

4 kommentarer:

Anonym sa...

tjena mekongklubben, äntligen lite bilder och nu ser jag ju att det verkar vara dags att komma hem va. hehe.

jag håller som bäst på att kolla upp goda påskrecept tills vi ska till vika. min syster och peter kommer upp en dag också!

puss o kram
h

Anonym sa...

..men Sofia då, som ni håller på. Man kan tro att det är nån sorts nöjesresa som ni är på. Kom hem snart så att jag får prata med dig. /Pappa
ps. grattis till certet, verkar grymt med dykning.

Anonym sa...

mraaaa! jag saknar dig!!!

Anonym sa...

Hej Sofia, åh vad härligt du verkar ha det! Vi sitter här på söder med mamma och pappa och kollar på din blogg. Vi blir lite avis. Välkommen hem på onsdag! Tror att alla längtar efter dig. Kram från fam W