lördag 9 februari 2008

JOBB TILL SOFIA!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jasså en liten teaser, va då? berätta mer.

Viktoria sa...

jag vill ocksa veta! framme i bangkok nu, snart flyg till phuket! skriver meer nar jag landat!1

KARLEK!

Anonym sa...

Hoppas du fått ett bra kvällsjobb där du kan få mycke dricks!
Fantastiska snö/bergs-bilder.
Fortfarande ingen snö här men dock ngn minusgrad idag(!!!)

Kramar, alla hälsar!

Anonym sa...

See here