jasså en liten teaser, va då? berätta mer.
jag vill ocksa veta! framme i bangkok nu, snart flyg till phuket! skriver meer nar jag landat!1KARLEK!
Hoppas du fått ett bra kvällsjobb där du kan få mycke dricks!Fantastiska snö/bergs-bilder.Fortfarande ingen snö här men dock ngn minusgrad idag(!!!)Kramar, alla hälsar!
See here
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
jasså en liten teaser, va då? berätta mer.
jag vill ocksa veta! framme i bangkok nu, snart flyg till phuket! skriver meer nar jag landat!1
KARLEK!
Hoppas du fått ett bra kvällsjobb där du kan få mycke dricks!
Fantastiska snö/bergs-bilder.
Fortfarande ingen snö här men dock ngn minusgrad idag(!!!)
Kramar, alla hälsar!
See here
Skicka en kommentar