lördag 30 december 2006

Pa utflykt: Koh Samui

1. Namuang Waterfal 2. Party People 3. Honey 4. Beckham i buren 5. Tempel 6. Fiskeby 7. Pappa 8. Rasmus och Nike pa flaket 9. Nina och Nike

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej sofia hur är det i thailand?
kul att det har dykt upp lite bilder:)

läste att det var bombningar i bangkok i dag. skulle kolla med dig om du vet något mer eller så...
De (thailändarna) brukar tysta ner sånt ganska mycket.
hittade inget i bangkok post.
Hoppas allt är bra med dig.
gott nytt år och res försiktigt
kram Maysan

Anonym sa...

Gott nytt till er alla Mårdshagare!

Kul att läsa om er resa och alla utflykter.
Henrik sover inte på nätterna trots att vi kliar honom på ryggen och gullar med honom. Idag på nyårsdagen fick vi smaka på resterna av hans nyårsmiddag. Smaskens!
Ha det bra!!