torsdag 24 januari 2008
RESA MED SOFIA till Kanada och Mexiko
Efter överläggning med mina läsare kom jag fram till att den gamla bloggen skulle bli den nya.
Jag lämnar Sverige imorgon och snart väntar er spännande rapporter från Whistler, Kanada.
Nyss förvandlades jag till modigast i världen. Vet man var hjärtat bor har man inget att frukta och allt att vinna!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
6 kommentarer:
Soffaaan!
Du kommer ha skitkul ju.
o snart ses vi ju ocksa.
/Rasmus
Hej!
Snart ar du har med mig alskling!
Sofia! Önskar dig all lycka på färden, tusen kilo godis och en miljon pussar.
Kramar från Ebba
jag är så avundsjuk, men det vet du redan. Blev glad av att prata med dig imorse, ha det nu så bra och ta hand om dig. hörs snart min fina underbara vän. kärlek.
Jag skall följa bloggen med nöje!
Ha det guld, Sofia!
Maxi SaraJ
va sjukt jag drömde om dig i natt, så tänkte jag imorse, undra om sofia är i sverige? så tänkte jag slå en pling, men då lyfter du dina vingar i samma sekund som jag plockar upp luren, attans. men va trevligt för dig! må toppen.
Skicka en kommentar