torsdag 24 januari 2008

RESA MED SOFIA till Kanada och Mexiko

Efter överläggning med mina läsare kom jag fram till att den gamla bloggen skulle bli den nya. Jag lämnar Sverige imorgon och snart väntar er spännande rapporter från Whistler, Kanada. Nyss förvandlades jag till modigast i världen. Vet man var hjärtat bor har man inget att frukta och allt att vinna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Soffaaan!

Du kommer ha skitkul ju.
o snart ses vi ju ocksa.

/Rasmus

Henrik Bylund sa...

Hej!

Snart ar du har med mig alskling!

Anonym sa...

Sofia! Önskar dig all lycka på färden, tusen kilo godis och en miljon pussar.
Kramar från Ebba

Viktoria sa...

jag är så avundsjuk, men det vet du redan. Blev glad av att prata med dig imorse, ha det nu så bra och ta hand om dig. hörs snart min fina underbara vän. kärlek.

Anonym sa...

Jag skall följa bloggen med nöje!
Ha det guld, Sofia!

Maxi SaraJ

Anonym sa...

va sjukt jag drömde om dig i natt, så tänkte jag imorse, undra om sofia är i sverige? så tänkte jag slå en pling, men då lyfter du dina vingar i samma sekund som jag plockar upp luren, attans. men va trevligt för dig! må toppen.