måndag 24 mars 2008

Här har ni bildfrossa!

Ett fruset Whistlerberg
Ina och Carro i liften
Carro och Ina
Sportig puderåkning av Carro
En än sportigare Ina ;)
Jag och Carro
Ina
Million Dollars!
Vila i skogen
Grymt söt!
Posing
Måttligt cool åkbild på mig
Johanna en solig eftermiddag i Village
Private Tequila Race
The Easter Bitch from Ontario and Jo-Jo
Chris
Gänget
Anna och Fredrik
En vanlig frukost

7 kommentarer:

Henrik Bylund sa...

Oj, hej.

Manga fina bilder, min skarm ar dalig tror jag for alla verkade morka. Kring dig kan val inget vara morkt. Det verkar harligt och bilden var mattligt cool

Kramar fran Panama
Henrik

Anonym sa...

Härliga bilder. Å vad sugen jag blir på riktig skidåkning. Har inte blivit så mycket av sånt för min del denna säsong. Och va mycket snygga tjejer det verkar finnas i Whistler.
/pappi

Anonym sa...

Jätte kul att se så många fina bilder !! Vad tuff du ser ut när du åker och jätte glad när du dryker tequila %)
Kram
Amelia

Anonym sa...

Sofia, vad Nordells har varit sjukt dåliga på att lämna kommentarer på din blogg, MEN vi tänker på dig desto mer vill jag lova!
Påsken i Vika var supermysig men helt klart är det TOOOOMT utan dig och din kära lillebror!! Karlarna fällde träd till höger och vänster och kvinnorna stod i varsitt fönster och ropade att de skulle vara försiktiga.

Kvinnorna: Oj, Olle akta där bakom dig! Oj, Erik håll inte i repet sådär. Akta P-O så du inte ramlar!

Karlarna: Stäng fönstret för i h-----e!

Haha.

Nu ska jag springa in i ett möte.
Jättehärligt att se bilder på dig och dina nya vänner och läsa det du skriver. Nu drar du väl snart vidare, om 2 veckor tror jag?!

Ta hand om dig och ha det toppen!
Puss från oss

Nikke K sa...

Sooooofia! Saknar dig! Hur mår du? Massa kramar!

Anonym sa...

Hallo,
nu vill vi ha nytt inlägg och ännu mera bildfrossa. /pappa

Anonym sa...

Hola Sofia!
Hoppas du haft några meikanfria veckor nu. Nu är det ju inte så många veckor kvar innan du kommer till Mexiko City och då har du runt om dig hela tiden. Men jag vet att dom kommer att gilla dig jättemycket!! Dessutom tror jag du kommer att uppskatta värmen i Mexiko både den som finns i luften och den som finns inuti människorna
Hälsn Sten-Ivan / Amelia