
Ett fruset Whistlerberg

Ina och Carro i liften

Carro och Ina

Sportig puderåkning av Carro

En än sportigare Ina ;)

Jag och Carro

Ina

Million Dollars!

Vila i skogen

Grymt söt!

Posing

Måttligt cool åkbild på mig

Johanna en solig eftermiddag i Village

Private Tequila Race

The Easter Bitch from Ontario and Jo-Jo

Chris

Gänget

Anna och Fredrik

En vanlig frukost
7 kommentarer:
Oj, hej.
Manga fina bilder, min skarm ar dalig tror jag for alla verkade morka. Kring dig kan val inget vara morkt. Det verkar harligt och bilden var mattligt cool
Kramar fran Panama
Henrik
Härliga bilder. Å vad sugen jag blir på riktig skidåkning. Har inte blivit så mycket av sånt för min del denna säsong. Och va mycket snygga tjejer det verkar finnas i Whistler.
/pappi
Jätte kul att se så många fina bilder !! Vad tuff du ser ut när du åker och jätte glad när du dryker tequila %)
Kram
Amelia
Sofia, vad Nordells har varit sjukt dåliga på att lämna kommentarer på din blogg, MEN vi tänker på dig desto mer vill jag lova!
Påsken i Vika var supermysig men helt klart är det TOOOOMT utan dig och din kära lillebror!! Karlarna fällde träd till höger och vänster och kvinnorna stod i varsitt fönster och ropade att de skulle vara försiktiga.
Kvinnorna: Oj, Olle akta där bakom dig! Oj, Erik håll inte i repet sådär. Akta P-O så du inte ramlar!
Karlarna: Stäng fönstret för i h-----e!
Haha.
Nu ska jag springa in i ett möte.
Jättehärligt att se bilder på dig och dina nya vänner och läsa det du skriver. Nu drar du väl snart vidare, om 2 veckor tror jag?!
Ta hand om dig och ha det toppen!
Puss från oss
Sooooofia! Saknar dig! Hur mår du? Massa kramar!
Hallo,
nu vill vi ha nytt inlägg och ännu mera bildfrossa. /pappa
Hola Sofia!
Hoppas du haft några meikanfria veckor nu. Nu är det ju inte så många veckor kvar innan du kommer till Mexiko City och då har du runt om dig hela tiden. Men jag vet att dom kommer att gilla dig jättemycket!! Dessutom tror jag du kommer att uppskatta värmen i Mexiko både den som finns i luften och den som finns inuti människorna
Hälsn Sten-Ivan / Amelia
Skicka en kommentar